diabetes /pijn
willem
2004-03-06 16:47:34 UTC
Kan iemand mij vertellen als je diabetes type 2 hebt of het normaal is dat
je tenen zeer gaan doen?
Het is sinds een week aan de gang maar vandaag beginnen ook mijn
vingertoppen.
Het voelt alsof ze tintelen maar dan doet dat zeer.
mijn suiker is gemiddeld met medicijnen tussen de 13.5 /14.9
Godfried
2004-03-06 17:25:50 UTC
Post by willem
[...]
polyneuropathie ?
Is die suiker van ca. 14 nuchter geprikt (in mmol/l) ? Medicatie moet
wellicht aangepast worden als dit structureel zo hoog is.
G.
willem
G.
Christa
2004-03-06 21:40:41 UTC
Post by willem
Kan iemand mij vertellen als je diabetes type 2 hebt of het normaal is dat
je tenen zeer gaan doen?
Willem, je weet dat er ook een nieuwsgroep is speciaal voor diabetici?
nl.support.diabetes
--
Christa